2009-08-07

Blondering + praktik

Nu sitter jag här än en gång med blondering i huvudet. Nu hoppas jag att det blir så blont som jag vill ha det. Istället för att det är lite orange här och där.

Idag började jag på praktik också. På en second hand butik inne i Vara. Skönt att komma igång med något att göra på dagarna också. Finns en tjej där i min ålder också, rätt skönt. Annars är det bara äldre folk än mig.

Jag blir så trött av att folk bara klankar ner på mig, visst jag är väl ingen ängel direkt men orkar bara inte med alla dessa kommentarer. Det sänker mig mer än vad ni tror det gör. Men som alla mina vänner säg, “skit i dom” – jag ska verkligen försöka skita i att ta åt mig. Men det är lite svårt.

Men från och med idag (7 augusti 2009) kommer jag RADERA alla Anonyma kommentarer. Skriver ni inget riktigt förnamn raderar jag dom. Gäller även när ni skriver en bokstav bara. Vad gör det om ni skriver ert förnamn? Sällan att folk vet vem ni är då, eftersom jag har så många läsare om dagen som jag har.

Fortsätt skriva era frågor i detta inlägg, så svarar jag på dom när det kommit in en del frågor. Onödigt att svara på dom i ett nytt inlägg när det bara är några få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar