2009-02-05

Nationellt prov


Idag har jag haft nationellt prov i svenska. Uppgiften var att skriva en berättelse, man fick 4 uppgifter att välja mellan och skriva om. Enkelt som tusan ju. Minst 2 A4 papper och jag skrev 2,5 A4 papper på en halv timma ungefär. På måndag får jag nog veta vilket betyg jag fick, på båda proven jag gjort denna veckan och då ska jag också göra muntligt.

Har engelska glosor tills i morgon också, så jag måste träna på dom lite nu ikväll och lite i morgon. Mycket med skolan nu, men så är det ibland. Speciellt när man ligger efter, men det ordnar sig. Är bra på flera ämnen i skolan bara jag anstränger mig tillräkligt.

6 kommentarer:

  1. något som stör mig är att du skriver ensamstående mamma ? det är du ju inte ? :S Max har ju sin pappa ?:S
    och du är tsm med honom ? du är ju helt störd !

    SvaraRadera
  2. titta va ja hitta:

    1990-03-20
    Naomi Therése Petra Larsson
    Karlstorpsvägen 130 C
    461 52 Trollhättan

    SvaraRadera
  3. Anonym: Enligt papper är man ensamstående även fast man är tillsammans med barnets pappa.

    Nissa: Och? Det där kan vem som helst få fram vet du.

    SvaraRadera
  4. Beror väl på om man har delad vårdnad eller inte, jag t.ex. har delad vårdnad med Thomas Pappa..

    Naomi kanske har full vårdnad över Max? Sen kanske hon känner sig som en ensamstående mamma också, just för att hon bor ensam.

    SvaraRadera
  5. jaa , men max är u hos sin pappa + dom är tsm , dom har delad vårdnad,
    jag menar hur patetisk kan man vara, och jag tycker de verkar som Max har det bättre hos sin pappa !
    han ljuger inte om saker ialla fall , du är inte ensamstående ? jag menar då är ju tomas ensamstående pappa eller ?

    SvaraRadera
  6. Hur vet du att dom har delad vårdnad?
    den enda gången man har AUTOMATISKT delad vårdnad är när man är gift.

    vårdnad handlar inte om ifall man är tsm eller att han är hos sin pappa då och då.

    Modern har automatiskt vårdnad över barnet om man inte går till socialen och skaffar delad/gemensam.

    Att naomi ljuger om saker betyder inte att hon är en dålig mamma, hon har bara dåligt självförtroende och vågar nog inte tro på sig själv så mkt att hon vill berätta sanningen ibland.
    Jag har varit på precis samma ställe och ljugit för folk för att inte göra dom arga, men tillslut insåg jag att det inte funkade, det tar tid, men man kommer till den punkten så småningom.

    SvaraRadera